`

2018. áprilisától kezdve az év őszéig az élelmiszerek nyomon követésével kapcsolatos információkkal ismerkedhetnek az élelmiszeripari vállalkozások.


A Földművelésügyi Minisztérium élelmiszerlánc-felügyeleti államtitkársága és a GS1 Magyarország Nonprofit Zrt. 2015 októberében kötött megállapodást a Nemzeti Élelmiszer Nyomonkövetési Platform létrehozására és működtetésére. A platform célja, hogy az együttműködő felek segítséget nyújtsanak a hazai élelmiszeripari vállalkozásoknak nyomonkövetési rendszereik, üzleti kommunikációjuk és fogyasztói marketingeszköztáruk nemzetközi szintre történő emelésében.

Az együttműködés keretében nemzetközi azonosítási, kommunikációs és nyomonkövetési szabványok és azokra épülő korszerű, internetalapú és mobiltechnológiát alkalmazó megoldások széles körű bemutatására és az érintett szektorok számára hazai nyomonkövetési útmutató kidolgozására került sor. A hús és hal, a tej és tejtermék, a bor és pálinka, valamint a zöldség és gyümölcs munkacsoportok két éven keresztül dolgoztak azon, hogy az útmutatók valóban átfogó ismereteket adjanak a nyomonkövetésről az érintett élelmiszeripari vállalkozások számára.

Az útmutatókban megtestesülő tudás minél több vállalkozáshoz, szakemberhez való eljuttatása érdekében országos roadshow-ra kerül sor, amelynek állomásai 2018 tavaszán Kaposvár, Debrecen, Mosonmagyaróvár és Szekszárd, 2018 őszén Szeged, Budapest, Eger és Szarvas.

A rendezvények programja:
10.00 - 10.15 A helyszínt biztosító egyetem köszöntője – egyetem képviselője
10.15 - 10.30 Földművelésügyi Minisztérium bevezetője – FM főosztályvezető
10.30 - 11.30 Nyomonkövetési útmutatók átfogó ismertetése – GS1 Magyarország munkatársai
11.30 - 12.00 Kávészünet
12.00 - 12.30 Szabványos nyomonkövetési megoldások bemutatása – GS1 Magyarország munkatársai
12.30 - 13.00 Pilot projekt bemutatkozás – vállalkozás képviselője
13.00 - 13.30 Nyomonkövetési megoldás gyakorlati bemutatása – vállalkozás képviselője

A rendezvényeken való részvétel ingyenes, azonban regisztrációhoz kötött. Regisztrálni a helyszín és az időpont kiválasztásával ezen a linken keresztül lehet.


(FM/NAK)

X

Válassza ki a kívánt ügyintézés típusát!

Felhívjunk tagjaink figyelmét, hogy ügyintéző felületünk átalakult. A részletekről érdeklődjön ITT.
  • TagnyilvántartásTagnyilvántartásban szereplő adatok megtekintése, módosítás bejelentése.
  • Tagdíj ügyintézésTagdíjjal kapcsolatos ügyintézés, korrekciós felület, online fizetés, bizonylatok letöltése
  • Ügyfélszolgálati ügyekTagsággal, tagdíjjal kapcsolatos ügyek intézése, egyenleginformáció, illetve egyéb kérdések és kérések ami a tagságot érintik.
  • SzaktanácsadásSzaktanácsadói tevékenységgel kapcsolatos adatok megtekintése, módosítások kezdeményezése, akkreditált rendezvények listájának elérése.
  • Őstermelői/ ŐCSG nyilvántartással kapcsolatos ügyekAz őstermelők és az őstermelők családi gazdasága nyilvántartásba vételével, adatmódosítással, törléssel kapcsolatos ügyintézési elérhetőségek.
  • Családi mezőgazdasági társaságok nyilvántartásával kapcsolatos ügyintézésA családi mezőgazdasági társaságok minősítés kérelmezésének, adatmódosítás bejelentésének, minősítés törlésének ügyintézési elérhetősége.
  • Mezei őrszolgálatokElektronikus ügyintézés önkormányzatoknak a mezei őrszolgálatok nyilvántartásával és a fenntartásukhoz nyújtott állami hozzájárulás iránti kérelmek benyújtásához.
  • Duális képzőhelyek nyilvántartásba vételi kérelemA gazdálkodó szervezetek elektronikus úton is benyújthatják kérelmüket a duális képzőhelyek nyilvántartásába történő felvételükre.
  • Földművesek / Mezőgazdasági termelő szervezetekFöldműves nyilvántartásba vételhez igazolás kiállítása természetes személy esetében arról, hogy a természetes személy kérelmező a mezőgazdasági tevékenységet a kérelem benyújtását megelőző öt évből legalább három évben saját nevében és saját kockázatára folyamatosan folytatta, de az árbevétel - a három év alatt vagy ennek években meghatározott részében - azért maradt el, mert a mező-, erdőgazdasági célú beruházás még nem hasznosulhatott, illetőleg arról, hogy a szervezet legalább egy vezető tisztségviselője vagy a cégvezetője 3 éves üzemi gyakorlattal rendelkezik.
  • Kamarai meghatalmazásKamarai meghatalmazás létesítésének lehetősége az ügyfél számára elektronikus úton. A kamarai meghatalmazás alapján a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara eljárhat ügyfelei érdekében az agrártámogatásokkal kapcsolatos elektronikus ügyintézésben.
  • Okmányhitelesítés kérelemSzármazási bizonyítványok hitelesítése, kiadása, egyéb kereskedelmi dokumentumok láttamozása, valamint ezek nyilvántartása.
  • Szakmai ellenőrzési szakértői névjegyzék pályázati űrlapjaPályázati lehetőség a szakmai ellenőrzési szakértői névjegyzékbe kerüléshez, az agrár duális képzőhelyek nyilvántartásba-vételénél szakértői feladatok ellátása érdekében.
  • Vizsgafelügyelői névjegyzékPályázat benyújtása a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara által nyilvántartott viszgafelügyelői névjegyzékbe.
X

Válassza ki a kívánt ügyintézés típusát!

Felhívjunk tagjaink figyelmét, hogy ügyintéző felületünk átalakult. A részletekről érdeklődjön ITT.
X

E-ÜGYINTÉZÉS KAMARAI BELÉPÉS

...
Az e-Iroda felületre történő belépést követően tagságával és tagdíjával kapcsolatos ügyeket intézhet. Amennyiben szaktanácsadói tevékenységet végez, úgy a belépést követően tevékenységéhez kapcsolódó adatai is megjelennek.

Ha Ön még nem rendelkezik Kamarai nyilvántartási számmal, keresse fel ügyfélszolgálatunkat.

Hasznos tudnivalók az e-Iroda használatához


Lépjen be Kamarai nyilvántartási száma és jelszava megadásával!
Emlékezzen rám