A GlobalData elemző cég előrejelzése alapján a fogyasztók egészséges élelmiszerek iránti megnövekedett kereslete a snacktermékek piacán is érezhető lesz.
Az otthon eltöltött idő az „on-the-go” termékek iránti keresletet némileg visszavetette. A sós ropogtatnivalók vásárlása emelkedés mutatott, Kínában például 32%-kal, míg Indiában 24%-kal. A koronavírus elleni védekezés egyik velejárójaként a nassolási szokások is a kiegyensúlyozott táplálkozáshoz hozzájáruló termékek felé tolódnak, így a személyre szabott termékek innovációjának fontossága emelkedni látszik. Annak ellenére, hogy az ágazat már jó ideje aktívan tevékenykedik a mesterséges összetevők (pl. adalékanyagok) természetes anyagokkal történő helyettesítésén, illetve a termékek reformulációján (pl. cukor- és sócsökkentés), a növényi alapanyagokat és a tápanyagokban gazdag nassolnivalók népszerűsége aktívan növekszik.
Dr. Szűcs Viktória/NAK forrás: GlobalData