Élelmiszer-feldolgozás

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal a következő hetekben is országszerte végez ellenőrzéseket. A akciók a kamara élelmiszeripari tagjait is érinti, érintheti.


A Nemzeti Adó- és Vámhivatal 2018. szeptember 10-től azon adózók utólagos ellenőrzését kezdi meg, akik a hivatalhoz benyújtott bevallásaik alapján nem folytatnak gazdasági tevékenységet, a rendelkezésre álló kontroll adatokból azonban ezzel ellentétes következtetés vonható le. A vizsgálatok célja az adózók valós tevékenységének feltárása, valamint ennek alapján a tényleges adófizetési kötelezettség megállapítása, előírása.

Ezen kívül NAV Baranya megyei munkatársai szeptember 10. és 16. között Bólyban, Mágocson, Mohácson, Pellérden, Siklóson, Szentlőrincen, Szigetváron, Vajszlón, valamint a megyeszékhelyen végeznek ellenőrzéseket. A héten kiemelten ellenőrzik a számla- és nyugtaadást , az online pénztárgépek használatát, az alkalmazottak bejelentését, és az áruk eredetét, különösen a pékségeknél, a használtcikk-kereskedőknél, a piaci értékesítőknél, a zöldség-, gyümölcskereskedőknél, a ruházati kiskereskedőknél, valamint a vendéglátóhelyeken. A revizorok fokozott figyelmére számíthatnak a személyszállítók is. Ahol a pénztárgép által továbbított adatok ezt indokolják, ott forgalomszámlálásra is sor kerülhet. A revizorok a Baranya megyei szabadtéri rendezvényeken és fesztiválokon is ellenőrzik a számla- és nyugtaadást, a foglalkoztatottak bejelentését, és az online pénztárgépek

Továbbá a NAV Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Adó- és Vámigazgatóságának munkatársai 2018 szeptemberében fokozottan ellenőrzik a piacokon, vásárokon működő kereskedőknél, vendéglátóknál és szolgáltatóknál a nyugta- és számlaadást, a foglalkoztatottak bejelentését.  Kiemelt helyszínek: szeptember 6. ónodi vásár; szeptember 10. mezőkeresztesi vásár;  szeptember 12. mezőcsáti vásár; szeptember 20. edelényi vásár.

Aztán a NAV Csongrád Megyei Adó- és Vámigazgatóság munkatársai szeptember 17. és 21. között fokozottan ellenőrzik az italszolgáltatókat és a vendéglátóhelyeket. Az adóellenőrök többek között a nyugta- és számlaadást, a foglalkoztatottak bejelentését és az online pénztárgéppel kapcsolatos szabályok betartását vizsgálják.

A NAV Fejér Megyei Adó- és Vámigazgatóságának szakemberei pedig 2018. szeptember 10. és  14. között a székesfehérvári, sárbogárdi, móri és dunaújvárosi piacokon ellenőrzik a  nyugta- és számlaadást, az online pénztárgépek használatát, valamint a foglalkoztatás szabályszerűségét.

A NAV Heves Megyei Adó- és Vámigazgatósága a 37. héten az alábbi településeken tervez helyszíni ellenőrzéseket: szeptember 10. (hétfő): Gyöngyös; szeptember 11. (kedd): Hatvan; szeptember 12. (szerda): Tarnalelesz;  szeptember 13. (csütörtök): Mátrafüred; szeptember 14. (péntek): Pétervására. Ezeken a helyeken a NAV szakemberei kiemelten ellenőrzik a nyugta- és számlaadást, az online pénztárgép használatát, a foglalkoztatás szabályszerűségét, valamint az áruk eredetét.

Aztán a NAV Nógrád Megyei Adó- és Vámigazgatósága 2018. szeptember 10. és 14. között az alábbi településeken tervez helyszíni ellenőrzéseket:  szeptember 10. (hétfő) Balassagyarmat és környéke; szeptember 11. (kedd) Szécsény és környéke; szeptember 12. (szerda) Pásztó és környéke; szeptember 13. (csütörtök) Rétság és környéke; szeptember 14. (péntek) Salgótarján és környéke. A revizorok ellenőrzik az alkalmazottak bejelentését, a forgalmazott áruk eredetét, a számla- és nyugtaadást, valamint az online pénztárgép használatának szabályszerűségét. Utóbbi körben kiemelten ellenőrzik a tényleges és a bizonylatolt készpénzkészlet egyezőségét, a napi nyitó pénzkészlet rögzítését, továbbá a pénztárgép éves felülvizsgálatát. Az adóellenőrök a hét valamennyi napján a megye egyéb településein is végezhetnek vizsgálatokat.

A NAV Tolna Megyei Adó- és Vámigazgatóságának munkatársai 2018. szeptember 10. és 22. között kiemelten ellenőriznek a szüreti rendezvényeken. A revizorok közterületeken és üzletekben is vizsgálják a nyugta- és számlaadást, az online pénztárgép használatához kapcsolódó egyéb kötelezettségek (pl. éves felülvizsgálat, nyitó készpénzkészlet rögzítése stb.) teljesítését. Az ellenőrzések során forgalomszámlálások végzésére is sor kerülhet. Az ellenőrzések várható helyszínei: 2018.09.10.Őcsény-Sárpilis; 2018.09.11.Paks; 2018.09.12.Hőgyész-Szakály; 2018.09.13.Szekszárd; 2018.09.14.Szekszárd; 2018.09.17.Tolna; 2018.09.18.Bonyhád; 2018.09.19.Dombóvár; 2018.09.20.Simontornya; 2018.09.21.Dunaföldvár, Tamási; 2018.09.22.Paks.

A közzétett adatok nem zárják ki azt, hogy máshol is lehetnek NAV-ellenőrzések.


(Forrás: NAK/nav.gov.hu)

Címkék:

Kapcsolat

Nemzeti Agrárgazdasági Kamara

Székhely: 1115 Budapest, Bartók Béla út 105-113. (Bartók Udvar)

Adószám: 18399257-2-43

E-mail: ugyfelszolgalat@nak.hu

Zöld szám: +36 80 900 365

Személyes ügyfélfogadás

 

Falugazdász iroda elérhetősége

Őstermelői adatok lekérdezése

Youtube

Facebook

LinkedIn

Instagram

X

Válassza ki a kívánt ügyintézés típusát!

Felhívjunk tagjaink figyelmét, hogy ügyintéző felületünk átalakult. A részletekről érdeklődjön ITT.
  • TagnyilvántartásTagnyilvántartásban szereplő adatok megtekintése, módosítás bejelentése.
  • Tagdíj ügyintézésTagdíjjal kapcsolatos ügyintézés, korrekciós felület, online fizetés, bizonylatok letöltése
  • Ügyfélszolgálati ügyekTagsággal, tagdíjjal kapcsolatos ügyek intézése, egyenleginformáció, illetve egyéb kérdések és kérések ami a tagságot érintik.
  • SzaktanácsadásSzaktanácsadói tevékenységgel kapcsolatos adatok megtekintése, módosítások kezdeményezése, akkreditált rendezvények listájának elérése.
  • Őstermelői/ ŐCSG nyilvántartással kapcsolatos ügyekAz őstermelők és az őstermelők családi gazdasága nyilvántartásba vételével, adatmódosítással, törléssel kapcsolatos ügyintézési elérhetőségek.
  • Családi mezőgazdasági társaságok nyilvántartásával kapcsolatos ügyintézésA családi mezőgazdasági társaságok minősítés kérelmezésének, adatmódosítás bejelentésének, minősítés törlésének ügyintézési elérhetősége.
  • Mezei őrszolgálatokElektronikus ügyintézés önkormányzatoknak a mezei őrszolgálatok nyilvántartásával és a fenntartásukhoz nyújtott állami hozzájárulás iránti kérelmek benyújtásához.
  • 1 ha alatti belterületi telkek mezőgazdasági művelésének igazolásaAz 1 hektár alatti, művelés alól kivett belterületi telkek szőlő, szántó, gyümölcsös, kert művelési ág szerinti megművelésének igazolása iránti kérelmek benyújtása elektronikus úton.
  • Duális képzőhelyek nyilvántartásba vételi kérelemA gazdálkodó szervezetek elektronikus úton is benyújthatják kérelmüket a duális képzőhelyek nyilvántartásába történő felvételükre.
  • Földművesek / Mezőgazdasági termelő szervezetekFöldműves nyilvántartásba vételhez igazolás kiállítása természetes személy esetében arról, hogy a természetes személy kérelmező a mezőgazdasági tevékenységet a kérelem benyújtását megelőző öt évből legalább három évben saját nevében és saját kockázatára folyamatosan folytatta, de az árbevétel - a három év alatt vagy ennek években meghatározott részében - azért maradt el, mert a mező-, erdőgazdasági célú beruházás még nem hasznosulhatott, illetőleg arról, hogy a szervezet legalább egy vezető tisztségviselője vagy a cégvezetője 3 éves üzemi gyakorlattal rendelkezik.
  • Kamarai meghatalmazásKamarai meghatalmazás létesítésének lehetősége az ügyfél számára elektronikus úton. A kamarai meghatalmazás alapján a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara eljárhat ügyfelei érdekében az agrártámogatásokkal kapcsolatos elektronikus ügyintézésben.
  • Okmányhitelesítés kérelemSzármazási bizonyítványok hitelesítése, kiadása, egyéb kereskedelmi dokumentumok láttamozása, valamint ezek nyilvántartása.
  • Szakmai ellenőrzési szakértői névjegyzék pályázati űrlapjaPályázati lehetőség a szakmai ellenőrzési szakértői névjegyzékbe kerüléshez, az agrár duális képzőhelyek nyilvántartásba-vételénél szakértői feladatok ellátása érdekében.
  • Vizsgafelügyelői névjegyzékPályázat benyújtása a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara által nyilvántartott viszgafelügyelői névjegyzékbe.
  • Egyéb NAK megkeresésNAK együttes védjegy használata, Jogsegélyszolgálat, Közérdekű adat megismerési iránti igény, Közhiteles adatbázisban való adatjavítás kérés, Védjegy bejelentés, Egyéb (Egyéb típusú ügy(menet) indítása előtt kérjük, győzödjön meg róla, hogy fenti választható űrlap kategóriák között, nincs-e megfelelő, mert konkrét ügytípus választással az ügyintézési idő jelentősen csökkenthető!)
X

Válassza ki a kívánt ügyintézés típusát!

Felhívjunk tagjaink figyelmét, hogy ügyintéző felületünk átalakult. A részletekről érdeklődjön ITT.
X

E-ÜGYINTÉZÉS KAMARAI BELÉPÉS

...
Az e-Iroda felületre történő belépést követően tagságával és tagdíjával kapcsolatos ügyeket intézhet. Amennyiben szaktanácsadói tevékenységet végez, úgy a belépést követően tevékenységéhez kapcsolódó adatai is megjelennek.

Ha Ön még nem rendelkezik Kamarai nyilvántartási számmal, keresse fel ügyfélszolgálatunkat.

Hasznos tudnivalók az e-Iroda használatához


Lépjen be Kamarai nyilvántartási száma és jelszava megadásával!
Emlékezzen rám